Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

24 Mayıs 2009 Pazar

Güzel yurdum ve küçük kılıç


Güzelim Uskumruları tuttuktan sonra karaya gelip balıkları pişirtmek üzere yine Muammer beyin klubesine geldik. O balıkları ayıklarken yedek mazotumuzu tamamlamak için 10 km. uzaktaki Bademli köyüne Mehmetin arabası ile gittik ve mazotumuzu bize Hatice abla verdi. Bende kendisinden izin alarak bu hoş görüntuyü sizle paylaşmak için fotograflarını çektim.



Dönüş yolunda da güzel katırtırnaklarının ve Sivrice koyunun arkasından gözüken Midillinin resimlerini çektim. Birer örnekde onlardan ekliyorum.



Küçük kılıç balığına gelince. Tabiki ben tutmadım. Ama tutsa idim kesinlikle bırakırdım. Çünkü küçük ve küçük olmakla birlikte bizim tüketemeyeceğimiz kadar da büyük. Muammer bey bizler gibi misafirleri için almış. Fiyatını sordum 90 TL verdim dedi. Kg bedeli 15 TL imiş. Herhalde İstanbuldaki fiyatı 3 misli falandır.



Mazotumuzu alıp geldikten sonra balıklarımızı ve muammer beyin küçük kılç balığından yaptığı muhteşem lezzetli şişleri yedik ve yol hazırlıklarımızı tamamlayıp yolumuza koyulduk.

Posted by Picasa

2 yorum var:

Halil HAZİNEDAROĞLU dedi ki...

Reis, şu son resme bakıp bakıp aklıma muzur şeyler geliyor...Demeyeyim, ayıp olur diyorum ama tutamayacam kendimi...
Ahanda diyom, işte HERKESİN ELİNDEKİ KENDİNE....!

Unknown dedi ki...

simdi bu isi kaptik caliba seni kiskandigizi itibasarabildiysem ne mutlu banaraf ediyoruz burada hava yine kotu bir kere baliga gitttim biraz mezgit yakaladim seninkileri gorunce benimkisi hikaye . yorumunu onudugum pasa londonu yaniyakmadim merak ediyorum ayseyede selamlar bugunde beyhan ankaraya kontrole gidiyor yarinden itibaren yalnizim isler zor hepinizi opuyorum

Yorum Gönder