Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

26 Mayıs 2009 Salı

Çanakkale - Gelibolu rotası

Çanakkale boğazının yaklaşık toplam uzunluğu 30 mil civarında İstanbul Boğazının iki katına yakın. Dün Çanakkaleye kadar olan kısmını geçmiştik. Bugün de Geliboluya kadar olan bölümünü tamamladık ve Çanakkaleyi biraz zor da olsa geçmiş olduk.

Çanakkale limandan saat 10 da çıktıktan sonra önce polise ve askeriyeye ait bölgeleri yaklaşmak yasak olduğu için biraz açıktan geçerek Mayra fenerini sancakta bırakıp anadolu yakasından Rumeli yakasına geçtik.

Yolun geri kalan kısmınıda haritadaki 30 m çizgisini takip ederek kıyıya yakın bir şekilde tamamladık.

Geliboluya 8 mil kala Cumali limanına yaklaşırken Poyraz bizi biraz tokatladı yaklaşık 2 saat sancak omuzluktan dalga ve rüzgar alıp baş vurarak devam etmek durumunda kaldık.

Sonuç olarak saat 2:45 de balıkcı barınağına girmeyi ve kıçtan demir baştan kara bağlanmayı başardık.

21 mil yolu 4 saat 45 dakikada tamamlayabildik.

Posted by Picasa

2 yorum var:

Unknown dedi ki...

Oğuz abi, Ayşe abla günaydın,

Çanakkale boğazıda geçildi, ver elini Marmara. Bu hızla İstanbul'a az kaldı.
Sevgiler...

Recai dedi ki...

Oğuz, harika bişey yapıyorsun. Helal olsun sana da Ayşe'ye de. Istanbul planın nedir. Takip edeceğim, muhakkak görüşelim. Sevgiler, iyi seyirler.