Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

29 Mayıs 2009 Cuma

Gelibolu çıkışı ve Şarköy barınak

Sabah uyandığımızda henüz karanlıktı. Denizdeki tarakları kovaya alıp, köpekleri sabah gezisine çıkartıp, motoru çalıştırıp halatları çözüp demiri alıp limandan çıktığımızda saat 05:30 du ve güneş yeni doğmakta idi.

Deniz fotografta da görüldüğü gibi sakin olduğu için Ayşe ve Mürettebatın geri kalanı kamarada 3 saat daha uyuyup uykularını almış bir şekilde kıç üstüne teşrif ettiklerinde güneş ortalığı iyice ısıtmış ve hatta hafif bir rüzgar da çıkartmıştı.

Oldukca sakin bir seyir yaptık başlarda 1-2 mil açıktan gidiyor olsak da giderek karaya yaklaştık ama sahilde ara ara yazlık siteler ve çoğunlukla tarım arazilerinden başka kayda değer bir şey yoktu.

Şarköy barınağına İstanbul istikametinden gelmekte olan ve önümüzde dönüp içeri giren güzel bir kotranın ardından girdik.

Barınağın duvarına ''rastgele kaptan'' yazılmıştı devasa puntolarla. Hoşuma gitti ama ben üstüme alınmadım. Sonuçta şarköye de rast geldi. Barınak içinde küçük bir tur atıp tekrar çıktık. Hava güzeldi ve devam etmeliydik.

Bu arada Ayşe kalktıktan sonra sıkı çalışarak kamarayı toplamış kahvaltılarımızı hazırlamış , çay demlemiş, kahvelerimizi pişirmişti ve sırada dişlerin fırçalanması ve fırçaların deniz suyu ile yıkanması vardı.

Diş fırçalayan Ayşenin arkasından gözüken eski ve kocaman Şarköy iskelesi.