Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

23 Mayıs 2009 Cumartesi

Küçükkuyu

Gelen yorumlardan Rast ile ilgili Yeterli bir teknik bilgi vermediğimi farkettim. Şimdilik RAST sayfasına kısaca birşey yazacağım daha sonra yine bir yerde hava beklerken daha güzel bir bölüm yaparım.



Bu rapor ile birlikte 4 foto daha yolluyorum.

ilk foto Küçükkuyu barınağına girişimiz esnasında çekildi. Küçükkuyu zeytincilik ve balıkcılık ile geçinen küçük bir kasaba. Çanakkalenin Ayvacık ilçesine bağlı. Barınağı oldukca geniş ve yeterli. Barınak arkasına balık restoranları ve kahveler sıralanmış
geniş bir gezi alanı var.


İkinci fotograf benim lisedeki sevgili Matematik öğretmenim Fehmi Seyhan. Altınolukta yazlığı olduğunu bildiğimden aradım Küçükkuyuda olduğumuzu söyledim. Eksik olmasın 15 dakika sonra telaş içinde geldi, hadi eve gidiyoruz siz sefil olmuşsunuzdur biraz istirahat edin diyerek.

Tekneyi bırakmak istemediğimizi anlattık. Hiç hoşlanmasa da kabullenmek zorunda kaldı. Hatırımız için sevmese de Ayşenin pişirdiği zeytinyağlı Bulgur pilavını tatdı mütevazi soframızı şereflendirdi.


Bana ve arkadaşlarıma matematiğin anlaşılmaz kavramlar ,sayı dizileri, teoremler, formüller olmadığını hayatı daha iyi anlamak , algılamak , sorunları çözmek ve yaşamak için öğrenilmesi gereken bir beyin alıştırması olduğunu öğreten. Sorgulamadan akıl ve mantık süzgecinden geçirmeden ve araştırmadan hiçbir şeye körü körüne inanmamamız gerektiğini kavratan Fehmi Hocama Ağabeyime sarıldım öptüm sıkıştırdım pazardan da kendime 1 kilo en pahallısından kiraz aldırdım ve yolculadım.

Yarın erkenden yine yola çıkıyoruz Assos ve Sivriceye doğru hedefte balık tutmak var. Hava iyi olacak bütün verilere göre.

Burada Mobydick adlı yelkenli teknenin sahibi Sn. Cengiz Akay ile tanıştık ve sizde kaptan Ahab' mısınz diye ucuz bir espri yapmadık . Cengiz bey Türk yelken dünyasında iyi bilinen bir tekne olan Mobydick'i burada tutuyor. İstanbuldaki işlerinden fırsat buldukca da kaçıp tekneye geliyor. Hem deniz hem balık konusunda oldukça deneyim ve bilgi sahibi. Bana minik fırdöndüler kullanarak lüfer için halkalı iğnelerle nasıl hırsızlı uzun olta yapılacağını öğretti. Kendisi ile tanışmaktan mutlu olduk.






Posted by Picasa

5 yorum var:

Halil HAZİNEDAROĞLU dedi ki...

Allahına Gurban Reis,

Bulgur pilavına kaşık atan Fehmi hocamı kaçırdın, taciz ettin diye korkmuştum telefonda çığlıkları duyunca ancak yazını okuyunca 1 kilo kiraza kendini kurtardığını anladım.
Assos sana açmış kollarını bekliyor, ancak arka tarafta asıl bekliyen 57.ci alay aslanları...
Yolun açık balığın bol olsun Reis...

nevzat dedi ki...

Bir gün de benden önce yazma Taşı baştan başa yaran Paşa.Bu adamdan kurtuluş yok Oğuzum,sarmaşık gibi köklerini attı seyir defterine her gün biraz daha sarıyor,boğmasa iyi rastı ve içindekileri..Üstelik bu en tehlikelisinden zehirli bir sarmaşık.
Havalar düzelmeye başladı bundan sonra en zorlu etap var sanırım,güzel deniz güzel hava,bol balık inşallah bu etabın en rahat şekilde geçmesini sağlar..Yolun açık olsun,Ayşyeye selamlar.Tülinin de selam ve sevgileri var..

selvar dedi ki...

Oğuz bu adamlar senin moralini bozmaya çalışıyor..Kafani takma onlara sen devam..Gidin marmara adasında biraz istirhat edin..Çanakkaleyi geçmek yorar herhalde..Kendinize iyi bakın..

Adsız dedi ki...

Kel 'i görmeye alışmıştık ,bu yakışıklı ak saçlı adamda nereden çıktı .Bilen varsa söylesin.

Adsız dedi ki...

Adsız ,bendeniz oluyorum .İleri

Yorum Gönder