Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

21 Mayıs 2009 Perşembe

Ayvalıktan 4 kare daha



Niçin her yayında 4 kare diye merak edecek olursanız şöyle açıklayabilirim. Küçük bir teknenin içinde bu sayfaları hazırlayıp GSM üzerinden upload ediyorum. Resimleri küçültüp 400X300 pixel yapıyorum ama 5 tane koyunca mutlaka bir sorun çıkıyor.

Dün koyduğum video 22 MB idi resize ettim 7.5 MB a düşürdüm ona rağmen 20 dakikada upload edebilidim.

Yani aslında sizlerle yüzlerce fotograf ve birçok video paylaşmak isterim ama teknik olanaklar bukadarına izin veriyor.



Görüldüğü üzere bugünü de ayvalıkda geçirdik. Bundan çok şikayetci de değiliz. Yine gezdik dolaştık fotograflar çektik.


Yandaki fotograflardan ilki Ayvalık şeh,r merkezindeki iskeleden çamlık bölgesine (batıya) doğru yürürken çakilen marina resmi. İkincisi aynı istikametteki sahil şeridi.


Üçüncü fotograf sokak arasında ve harap bir şekilde kalmış eski bir kilise. Aya yorgis. Mahalleli ile konuştum dedilerki biz bildik bileli burası metruk ve bakımsız. Restore edip müzeye dönüştürülecekti ama ona da izin çıkmadı.. Aslında bina sağlam sütunları alınlığı duvarları düzgün. Yeniden yapılması gereken yıkılmış bir bölümü yok.




Son fotograf ise çarşı içinde bulunan saatli cami. Mübadele öncesi kilise iken (aya yannis) şimdi cami olarak kullanılıyor.


O kadar 4 kare diye yazdım ama bir tanesi düşmüş. İşte bunu anlatmaya çalışıyordum. Şİmdi o kareyi tekrar eklemeye çalışssam en az bir 10 dk. falan uğraşmam gerekecek. bir kare eksik olsun artık ne yapalım.
Posted by Picasa

2 yorum var:

nevzat dedi ki...

Evliya Çelebi gibi gezip gördüğün yerlerden güzel bilgiler veriyor bizleri de gezdiriyorsun oralarda teşekkürler..Halil Çelebi de sana özenip kara turları yapıyor ama başarı sıfır..Yolunuz açık kısmetiniz bol olsun.

Halil HAZİNEDAROĞLU dedi ki...

Kısmeti bol olsun ama kıspeti bol olmasın...Sonra düşer, mal mülk...rezil olur, neme lazım...

Kavak Kemane, bana sıfır verirsin ama Din dersinden kopye çekip SIFIR uzmanı olmayı asıl sen bilirsin...Konuşturma beni...
Burası OUZ'un yeri..Birbirimizle dalaşmayalım, ayıp oluyo...

Son not; Reis, BP'den reklam mı aldın, hayırdır...? Bizim şirketin resmini de koy sana bi köfte piyaz ısmarlıyalım...

Sevgiler

Yorum Gönder