Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

19 Mayıs 2009 Salı

Cunda adasında yemek

18 Mayıs Pazartesi - Cunda adasında yemek


Bu rapor aslında biraz geyik olacak ama olsun ne yapayım denizde seyir olmayınca biz de karada seyir yapalım dedik.



Tekneyi bağlayıp güvene aldıktan sonra biraz sağına soluna çeki düzen verip marinanın önünden bir taksiye atlayıp Cunda adasına balık yemeğe gittik .



Yandaki fotograf bilenler bilir bay Nihat'ın dükkanı. Balıklardan Lipsoz buğulama istedik. Meze olarakda ayşe rum lakerdası, deniz börülcesi ve sevimsiz bir ot daha seçti.



Yemeğimizi yiyip mürettebatı da masa altından besledikten sonra biraz daha dolaştık ve teknenin yolunu tuttuk.


Posted by Picasa

2 yorum var:

Halil HAZİNEDAROĞLU dedi ki...

Kaptanı Derya Oğuz Reis,

Sen ki "The Oldman and the Sea" romanıyla büyümüş bir neslin ahvadısın bre kekrek Reis, Yakışır mı sana elin tuttuğu balıkları yemek? Nerede senin yakaladığın kocaman kocaman balıklar....Deryada balık mı kalmadı da Bay Nihat'a gidersin....Paraları, yavruları millete gaptırma Reis, sonra da tuvalete para bulamayıp, "Ay! gülmekten altıma yaptım" numarasına yatıyorsun....
Titre ve kendine dön, at oltayı tut balığı, Ayşe sultanda sana börekler yapsın...Bir daha görmeyeyim seni Setur Migros'ta...

Öptüm yanaklarından,

Lando

Unknown dedi ki...

Sevgili Kaptan,
Senelerdir İstanbul-İzmir-İstanbul gider gelirim.İmam cemaat meselesi gibi duymaktan bıktığım bir laf vardır " İstanbul nezle olursa İzmir hapşırırmış ".Gerçek payı yüksek...Meteorolojiye baktım 52 kuzey doğu gösteriyor..Ben öyle sancaktı,alabandaydı,ıvırdı,zıvırdı dan anlamam ama istanbul da bu kaa rüzgar varsa orada durular keldir...Bu durumda sevinmem gerekir,ya bi etap önce köy yolunda hasanlar hüseyinlerle mahsur kalaydın...sevinin ulan sevinin mezenin en kralının olduğu yerde mahsur kaldınız..Yiyin,için,eğlenin...Bu arada son sözüm Ayşe'ye..Gerçekten ....lı hatun,düşündüm ulan ben tekneyle çiğliden sinopa gidecem lafı etsem ne olurdu?Bırak gelmeyi beni vaz geçirmek için ortaya çıkacak numaraları düşünmek dahi istemiyorum..Bu nedenle .....lı hatun Ayşe'yi yanaklarından öpüyor mutluluğunuzun denizde karada daim olmasını diliyorum...Mürettebatın yanında şu garip kulunuz için de papaz eriği eşliğinde bir duble rakıyı götürmenizi bir istek olarak kabul buyurun....
Sevgiler
Doktor

Yorum Gönder