Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

21 Mayıs 2009 Perşembe

Ayvalık girişi görüntüleri

Hazır boş boş beklerken bu gün bir video yüklemesi , yani denemesi yapmak istedim. Çektiklerimin arasında en kısasını buldum ve dr. dan biraz yardım alarak becerdim sanıyorum.

Hala beklemedeyiz. Birazdan köylü pazarına gideceğiz. Bugün pazar kuruluyor.

2 yorum var:

Halil HAZİNEDAROĞLU dedi ki...

Nerede? Nerede? ....Nerede Ayvalık'ın tangalı plaj görüntüleri....Ben nereden biliim buranın Ayvalık olduğunu şimdi...
Lütfen, Müdür Reis, resimlerde ve filmlerde İNSAN ama bayan insan motiflerine yer verelim artık, fazla giyinikte olmasa, iyi olur...Havalar artık ısındı, fazla giyinmenin alemi yok yani...Söyle güzellere plajda yatarken Ayvalık'ın meşhur zeytinyağını da boca etsinler, parlak parlak Kırkpınar pelvanı gibi...Güzel görünür filmlerde, hele bi de güreş...pardon yani...Burası aile sayfasıydı di mi?

Öptüm Reis, keyfini bozma, Ayvalık'ta son günün, Edremit körfezini dikine mi çıkıcan yoksa kıyı kıyı mı? Behramkale'de muhtar Hasan Emice'ye selamımı söylersen sana bi kısa tur ayarlar...
Burada hava sakinleşti gibi, oraya da gölgesi vurur...

Tavsiyelerimi izle...Az biraz insan olsun ama kıllı yünlü olmasın...anlarsın sen, Londra senden naklen yayın bekliyor, bilesin.

Lando

nevzat dedi ki...

Halil Hasan emiceyi tanıyorsa ben de onun ikizi Hüseyin emiceyi tanıyorum,landodan aşağı kalacak değilim.Hüseyin emice balık uzmanı ,zeytinyağlı fasulye hastasıdır.

Yorum Gönder