Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

23 Haziran 2009 Salı

Şileye selam yola devam


Nasıl oldu ise Eşek adası bundan önceki raporun sonunda olmasına rağmen bu raporun başına da gelmiş oturmuş. Durup dururken Eşek adası dememişler demek.


Şileye kadar geri kalan 19 mili Eşek adasından sonra açıktan gelip bize katılan ve sonra bizi geçen 14-15 metre boylarında yelkenli bir tekne ile beraber gittik. Lodos hafifledi biz onu geçtik. Lodos kuvvetlendi o bizi geçti. Aramızdaki mesafe 500-600 metreyi hiç geçmedi. En son Şileye girerken bir depar yaptı ve finişh çizgisini bizden hayli önde göğüsledi.

Baktım baktım imrendim. Biz mazot yakarken o bedava gidiyordu. Biz arkadan gelen dalgaların üstünde bir yukarı bir aşağı inip çıkarken o yelkenleri ve salması sayesinde neredeyse hiç sallanmıyordu. Birde bizi geçmezmi ? Hem imrendim hem fıtık oldum ama yinede motorun devirini yükseltip hile yapmadım.


İkinci fotograftaki kayalıklar nedir bilemem ama çok ilginç ve güzeldiler ve Sahilköy denilen bir yerde Şileden 4 mil ilerde idiler.


Son fotograf Şile burnundaki kayalıkların ve kulenin. Limanın hiç fotografını koymadım ama aslında Şile limanına saat 2:40 da girdik. 24 mil olan Poyraz limanı Şile yolu Riva için 10 dakika düşersek 3.5 saat sürdü.

Limanda bir şamandıraya bağlandık. İnternete girip hava durumunu, yakıtı yağı vb. kontrol ettik , sineklere saldırıya geçtik. Ayşe bir kısmını telef etti bir kısmını kovaladık ve Şileye bir selam çakıp yola devam etmeye karar verdik..

Posted by Picasa

0 yorum var:

Yorum Gönder