Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

25 Haziran 2009 Perşembe

Akcakocada akşam keyfi


Akçakoca ile ilgili yazacağım son rapor gırtlak ile ilgili.

Klasik bu akşam ne yiyelim ne yapayım sorusu üzerine , sen bu ocakta börek pişirebilirmisin deyince, Ayşe elime bir liste verip bunları al gel deneyelim dedi. Uzatmayalım malzemeyi aldım geldim bir saat geçmeden dört dörtlük bir paçanga (şekli farklı ama lezzeti daha bile iyi idi) böreği ve yanında mercimek çorbası hazırdı bile.

Ayşe tabaklara yemek koyarken kafayı bir kaldırdım baktım havada çok güzel bir renk güneş bulutların arkasına gizlenerek çaktırmadan batmaya çalışıyor. Rüzgar sıfır, deniz mis gibi kokuyor. Ortam nefis.


Bende açtım bir şişe kırmızı şarap, birde açtım laptopdaki arşivden Arjantin Tangolarını, ikişer kadeh yuvarladık yemek üstüne.


Çorba ve börekle beraber şarap uyarmı hiç diye düşünür tereddüt ederdim başka zaman olsa.

Uysada içtik.. Uymasada içtik.. Çok da iyi ettik..

Posted by Picasa

1 yorum var:

Unknown dedi ki...

oguz kardesim ve ayse hemşirem,

sevgi eger yedıklerinize katıksa o kırmızı sarap herseyle gider ,sevgili kardeslerim.ömer

Yorum Gönder