Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

10 Mayıs 2009 Pazar

Son iki

Son 2 gün kaldı. Rast'ın denizle buluşmasına.



Yarın bu satırları İzmirden yazmaya çalışacağım. Belki bir otel odasından. Belki de rastın yapıldığı fabrikadan.

Bugün de başka bir deneme yaptım ve sevgili memleketimin eski fotograflarından oluşan bir sunum dosyası ekledim blog'a. Biraz uzun bir dosya ama bence beklemeğe değer nostaljik görüntüler ile dolu. Bu dosyayı Hemşehrim Kavaklı Mustafa derlemiş.Kendisine teşekkür ediyorum. Orjinal halini bozmadan biraz küçülttüm biraz revize ettim. Ayrıca buraya koyamadığım bir başka versiyonunu yaptım picasa ile. Arkasına Fahir atakoğlunun müziğini yaptım kayışlı geçişlerle film havası verdim çok güzel oldu iateyenlere e-posta ile yollayabilirim.

Yarın görüşmek üzere




.

5 yorum var:

Unknown dedi ki...

Sevgili Oğuz
Bence göndermek yerine Rapidshare e upload et...Buraya da linkini ver..İsteyen oradan indirir..
Yolun açık olsun..Belki İzmir çevresinde görüşürüz...
Doktor

Unknown dedi ki...

Oğuz bey,

Elinize sağlık,harika olmuş.
Sizi özlüyoruz.
Hayırlı yolculuklar.
Rast gele.

Seyfettin Gündüz

GORUHCU dedi ki...

Kaptan Abi,
Farkında mısın ?
beton ormanındaki kaç tutsağın sesi oldun ...

şair derki..
ben balık olmaya gidiyorum anne
neyim varsa dağıt bu kentin küskün çocuklarına
:))
Yolunuz açık güneşiniz bol olsun..
Ercan KOÇKAR

Hermetika dedi ki...

Oğuz Bey

Mutluluk gölgeniz, martılar bekçiniz, deniz gönlünüz olsun.. Rast, hoşgele :)

Mete

Unknown dedi ki...

Oğuz Abi,

Yolunuz açık, havanız sakin olsun... Bir çoğunun hayal bile edemeyeceği bir tecrübeyi sayenizde, sizinle yaşayağız. İyi ki varsınız...
Sevgiler,
Murat Zorluoğlu

Yorum Gönder