Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

15 Mayıs 2009 Cuma

Elektrik arızası,Teknede ilk yemek

Aslında bu rapor dün yazmak istediğim rapordu çünkü burada anlattığım herşey dün yani 14 Mayıs perşembe günü oldu.

Mesela Ayşe teknede ilk yemeğimizi hazırladı. Muhteşem mutfağımızın sınırsız imkanları göz önüne alınacak olursa mükellef bir yemek yedik.

Domatesli pirinç pilavı, yoğurt ve söğüş salata.. Tabi ki tüm mürettebat hakkını aldı.


Dün En Önemlisi büyük kızımız Kamer bir duruşması için İzmir'de idi. İşi bittikten sonra KSK ya yanımıza geldi kısa bir süre içinde olsa beraber vakit geçirdik. Nalbur aradık, mazot bidonlarından depoya mazot aktarmak için 100 cm şeffaf bir plastik hortum gerekiyordu. Beraber bankaya gittik para çektik,. Beraber benzinliğe gittik bidonlarımıza mazot aldık. Akşam 4 civarında da arabayı ona teslim edip İstanbul'a yolcu ettik.

Böylece köprüler de yakılmış oldu arabasız kalınca. Kızımızdan ve arabamızdan ayrılmış olmanın nedeni ile biraz mahsun ve önümüzdeki uzuuun İzmir -İstanbul yolu nedeni ile biraz endişeli olsak da sabah erkenden yola çıkılacaktı ve ben günün raporunu yazmalı idim.

Tekneye gidip bilgisayarda çalışmaya başladıktan hemen sonra birdenbire
elektriklerimiz kesildi. Ne yapsam da
aküleri devreye alamadım. Akşam karanlıkta kalmak değil ama bu yüzden marş basıp yola çıkamayacak olmamız hayli canımızı sıktı. Ama sabahı bekleyip yardım istemekten başka çare yoktu. Bizde öyle yaptık. Bir sonraki rapor ne oldu nasıl yola çıktık onu anlatacak.

Görüşmek üzere..




Posted by Picasa

0 yorum var:

Yorum Gönder