Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

15 Mayıs 2009 Cuma

Yola çıkış

Gecikmeli de olsa bugün yolumuza başladık..

Bu fotografta gördüğünüz Niyazi usta. Bizi yoldan alıkoyan ve akülerde hiç bir sorun olmamasına rağmen elektriği kesen Both şalteri söküyor..

Bu şalter bilindik bir marka olmasına ve yepyeni olmasına rağmen enteresan bir arıza yapmış. Foto da gördüğünüz bakır kontaktörlerden bir tanesini bağlayan ve aynı zamanda elektrik iletimini sağlayan sarı perçin kırılmış. Muhtemelen ithalatcı firma orijinalin yanında uzakdoğu taklit malda satıyordu ve bana öylesi denk geldi.

Niyazi usta yeni şalteri getirince görünümleri aynı olsa da arada ciddi malzeme farkı olduğunu gördük. Ama özel olarak incelenmese anlaşılır bir şey değil. Sonuçta arızamız giderildi. Her zamanki gibi bunda da bir teselli bulduk. Ya İzmirde değil de yolda bir yerde olsa ne yapardık, epey sıkıntı yaşardık dedik .

Yeni şalterimizin takılması saat 11:00' i buldu ve moralimiz yerine geldi. Sabahki rüzgarsız havayı kaçırmıştık ve yaklaşık 3 bufor kuvvetinde bir batı (İzmirliler İmbat diyorlar. İmbatın 5-6 buforu aşanına da Eşek İmbatı diyorlar) esmeye başlamıştı . Rüzgarın öğleden sonra artması ihtimaline rağmen yola çıkmaya karar verdik.

3 gündür aynı iskelede solurgan sallantısından bezmiş ve hareketsizlikten sıkılmıştık. Urlaya kadar diyerek yola çıkarız , hava üstüne koyarsa da Güzelbahçe veya İnciraltı balıkcı barınaklarından birine gireriz dedik.

Fotografta mürettebatı sabırsızlıkla yola çıkmaya hazır bir şekilde beklerken görüyorsunuz.

Ve 15 Mayıs Cuma günü saat 11:30 da KSK iskelesinden Palamar çözdük yolumuza koyulduk.

KSK yelken klubü tesislerinde kaldığımız süre içinde bizlere yakınlık gösterip yardımcı olan tüm üye yönetici ve sporcu gençlere teşekkür ediyoruz. Marmaristeki yarışlarda başarılar diliyor pruvaları neta rüzgarları uygun olsun diyoruz.

Ayrıca sporcu lokalinden Hazım bey, teknisyen Hakkı usta ve geceleri çayını bizle paylaşan gece görevlisi Lütfü ustaya teşekkür ediyoruz.

Yolun devamı bir sonraki raporda.