Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

11 Temmuz 2009 Cumartesi

Sinop Tanıtım Yazıları 1- Karar ve Gerekce

Sevgili Arkadaşlarım ve Üstadlarımdan gelen tavsiyeler ve talep üzerine ''birşeyler'' yazmaya devam edeceğim vakit buldukca.

Öncelikle kendimi bildiğimden bu yana tutkulu bir sevgi ile bağlandığım güzel memleketim Sinop'u yazmak istiyorum. Sinop'un, muhteşem tarihi, kültürel , sosyal ve ekonomik yapısı ile ilgili bilgiler vereceğim. Doğal güzelliklerinin, insanlarının, tarihi eserlerinin bazılarını fotograflayıp buraya ekleyeceğim.

Ayrıca yaşadığım köyün, cevizlerimin, ve köyle ilgili diğer konuların öykü ve fotograflarını da eklemeyi düşünüyorum.

Yeterince iyi ve etkili yazabilirsem burada yazacağım satırlar sayesinde Sinop'a gelmek isteyenler çıkabilir ve Sinop turizmine ve ekonomisine minik de olsa bir katkıda bulunmuş olurum.

Bu Blog'u yazmaya başladığım zaman geçmişten kalan eski siyah beyaz Sinop fotografları ile bir powerpoint sunumu eklemiştim. Görmemiş olanların çok olduğu düşüncesi ile bu ilk yayına onunla başlamak istiyorum.

Sonrası bakalım ne gelir ?
Tekrar görüşmek üzere...




.

1 yorum var:

nevzat dedi ki...

Güzel fotolardı,ben en çok Kaleyazısı meydanındaki birbirine sarılmış kız çocuklarının fotoğrafını beğendim.Fotodan fırlayıp çıkmıştı kızlar ve bir hikayesi olmalıydı onların.....

Yorum Gönder