Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

31 Mayıs 2009 Pazar

Kumbağ-Tekirdağ-M.Ereğlisi rotası

Dün Kumbağ da öğle yemeğimizi teknede yedikten sonra saat 14:30 da palamar çözüp barınaktan çıktık. 7.5 mil olan Tekirdağ yolunu rüzgarsız ancak sancaktan biraz kaba dalga alarak 1 saat 15 dakikada tamamlayıp Tekirdağın güzel koruma sağlayan ancak henüz tamamlanmamış marinasına kıçtan demir baştankara bağlandık ve geceyi orada geçirdik.

Bu sabah Tekirdağdan ayrıldığımızda ise beklenmedik bir arıza nedeni ile gecikerek ayrıldığımızda ise saat 10:15 olmuştu.
Çıktıktan bir saat sonra barometre biraz fazla yükseldi ve peşinden sert bir gündoğusu başladı. 22 mil olarak ölçtüğüm mesafeyi aşmamız için daha 3 saat yolumuz vardı. Geri dönüp dönmemek için biraz tereddüt ettikten sonra bu hava bu kadar eser üstüne daha fazla koymaz nasılsa diyerek devam etmeye karar verdik.

Oysa 1 saat sonra hava daha da sert esiyordu ve biraz dinlenip kendimizi toplayıp tekrar internete hava durumuna bakmak için yolun tam yarısında olan devasa bir kum iskelesinin kuzey batı köşesine yaklaşıp demirledik.

Rüzgardan olmasa da iri dalgalardan bizi koruyan bu noktada 1 saat kadar dinlenip yemeğimizi yedikten ve interneti kontrol edip havanın daha da sertleşmeyeceğinden emin olduktan sonra tekrar yola çıktık. 2 saat daha dalgalara baş vurarak yol alıp 15:15 de Marmara Ereğlisi barınağına girebildik ve yer bulmakta biraz zorlanarak bakım için rıhtıma bağlı eski ve boş bir balıkcı teknesine bordalayıp bağmak durumunda kaldık.

Posted by Picasa

3 yorum var:

Halil HAZİNEDAROĞLU dedi ki...

Reis,

Bu barınaklar beleş mi? Hayır, merak ediyom da ondan sordum...Ayvalık'ta Setur'a 53 yavru vermiştin, dağıta dağıta mı geliyon yoksa artık yavruları sen mi topluyon...Farkındamısın bilmiyorum ama giderek erotik bir seyir alıyor bu rota...Yavrular, taraklar...bakalım Karadenizde neler bekliyor bizleri...Sinop'a kadar yüce mevlam bizi ahlaka mugayyır her türlü vesaitten korur umarım...