Yazı büyüklüğünü değiştirmek için  + + + + +

9 Mayıs 2009 Cumartesi

Rast'ın denize inmesine 4 gün kaldı...

Bugün Rast'ın denize inmesine 4 gün kaldı...

Pazartesi günü öğleden sonra İzmire gidiyorum. Salı günü sabahtan Rast'ın denize indirilmesi planlandı. Teknenin su kesimi altına zehirli boyanın atılması konusunda start verildi . Pazartesi sabahtan boyayı atarlar . Salı sabaha kadar rahat rahat kurumuş olur. Böylece denize indirirken boya zedelenmez ve sıyrılmaz.

Bugün ayrıca Tarığa gittim. Blog'a video yüklenmesi konusunda biraz çalıştık. şu anda bir deneme yapıyorum. 17 MB boyutundaki bir MPEG video dosyasını önce converter ile 4.21 MB bir WMV haline dönüştürdüm. Şu anda bu küçültülmüş dosyayı deniz şartlarında upload ediyorum. Yani ADSL veya dial up modem yok GSM şebekesi ve GPRS kullanarak yapmaya çalışıyorum. "Ve galiba başardım. aşağıdaki mavi renkli rastgeliyor on Dalymotion yazısını tıklarsanız daily motion sitesinde bu blogun ilk videosunu göreceksiniz." dedim ve yattım saat 03 idi.

Sabah kalktım kontrol etmek istedim ne göreyim ? Daily motion mahkeme kararı ile kapatılmış you tube gibi. Ne bahtım varmış.. Mahkeme benim video upload etmemi bekliyormuş..

Her ne ise .. Biraz daha uğraştıktan sonra bu sefer Clipshack sitesi üzerinden yüklemeyi başardım. Üstelik bu daha da iyi oldu. Allah clipshack'e zeval vermez inşallah ve bu yöntemle bol balık tutma videoları yollayabilirim sizler için.

Bu arada bu test yazılarını okuyanlar için üzgünüm. Ama sabredin macera yakında başlıyor. O zaman hikayeyi en heyecenlı yerinde kesip, arkası yarın yapacağım..

Arkası yarın..

0 yorum var:

Yorum Gönder